Ray-Ban برندی نام آشنا در صنعت عینک‌های آفتابی جهان! مطمئناً هر جا که حرفی از عینک آفتابی به میان بیاد ری‌بن اولین اسمیه که شنیده خواهد شد. مخصوصاً برای ما خوزستانی‌ها که عینک آفتابی رو فقط با ری بن می‌شناسیم و بس، و جوری عشقش رو در دل و جان داریم که براش موزه راه انداختیم!

بی شک Ray-Ban RB3025 Aviator معروفترین مدل ری‌بن از ابتدا تا کنون است که دنیای مد به خود دیده. این عینک در سال ۱۹۳۷ بصورت اختصاصی برای خلبانان جنگندهای نیروی هوای ارتش آمریکا طراحی شد و با به چشم زدن سلبرتی‌ها و راک استارهایی همچون مایکل جکسون، پل مک کارتی، تام کروز و سیلوستر استالونه و … به عینک محبوب خوش‌پوشان جهان و ایران تبدیل شد آنچنان که بعد از ۷۰ سال همچنان از مد نیوفتاده و طرفداران خودش رو داره.

اگر در این آفتاب سوزان تابستانی فکر عینک ری‌بن رو دارید حتماً می‌دونید که مثل خیلی از اجناس پرطرفدار دیگه مدل‌های قلابی این برند در همه جا به وفور یافت می‌شه آنطور که تشخیص مدل اصلی از تقلبی نیاز به کارشناسی و بررسی دقیق داره. در این مطلب قصد داریم مشخصات و جزئیات عینک‌های Ray-Ban Aviator اصل رو بررسی کنیم تا با شناخت اون‌ها قادر باشیم در هنگام جنس اصل رو از غیر اصل تشخیص بدیم.

اینفوگراف Ray-Ban Aviator

 


بقیه در ادامه مطلب.

 


harchizz عینک ,تشخیص ,aviator ,ری‌بن ,عینک‌های ,آفتابی ,عینک آفتابی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Cassaforte بازاریاب فضای مجازی شهر ما 1813 عاشقونه مجله خبری ایران