سه‌شنبه 30 بهمن ماه 97، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با حضور در شرکت عمران، روند آخرین امور مربوط به مسکن مهر و همچنین افتتاحات آتی را مورد بررسی قرار داد. مهرآبادی ابتدا در نشستی با حضور مدیرعامل، عضو هیئت مدیره و مدیران شرکت کرد و بعد از جلسه‌ای با قائم مقام وزیر نیرو در طرح مسکن مهر، با بازدید از پروژه‌های زیربنایی پردیس پرداخت.

 قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ضمن تشکر از فعالیت باشتاب پروژه‌ها، خواستار ادامه روند افزایش چشم‌گیر حضور نیروهای انسانی در سایت‌های مسکن مهر شد. بعد از مهرآبادی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس به بیان نکاتی پرداخت. هدایت از تکمیل و تحویل بخش زیادی از واحدهای افتتاح‌شده خبر داد و اعلام کرد با تلاش ویژه‌ای که برای نصبیات صورت گرفته، کل زون 5 فاز 11 تا قبل از پایان سال به متقاضیان تحویل داده خواهد شد و هم‌اکنون نیز روزانه چند بلوک طبق برنامه زمان‌بندی در حال تحویل است.

 در ادامه، مدیران طرح فازهای مختلف مسکن مهر و همچنین مدیر امور زیرساخت شرکت عمران به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در دو ماه اخیر و برنامه‌های آتی پرداختند. بعد از این جلسه و دیدار با قائم مقام وزیر نیرو در طرح مسکن مهر، مهرآبادی به همراه مدیران زیرساخت وزارت نیرو در حوزه شرق استان، به بازدید از پروژه‌های مسکن مهر، تصفیه‌خانه و خط انتقال فاضلاب به تصفیه‌خانه پرداختند.


سایت ساکنین مسکن مهر پردیس مسکن ,وزیر ,مقام ,قائم ,پردیس ,شرکت ,مقام وزیر ,قائم مقام ,مسکن مهر، ,شرکت عمران ,وزیر نیرو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت رسمی آموزش کده سفر به کل دنیا با دوچرخه پرتال جامع تفریحی و سرگرمی میکده Musics پنجره روبه آفتاب سلام بازی فلزیاب اصفهان × المیـــــــرا فـرحــــــی ×